Drīzumā

“Lielā smaržu grāmata” ir aizraujošs ceļvedis, kas aicina lasītājus doties atklāt smaržu pasauli. Šis populārzinātniskais izdevums atklāj līdz šim nezināmus parfimērijas nozares tematus, apvienojot vēsturiskos, zinātniskos un estētiskos aspektus.

 “Lielā smaržu grāmata” kliedē daudzus stereotipus un mītus un atbild uz jautājumiem, kurus jūs nekad neuzdrošinājāties uzdot. Kas īsti notiek laikā no brīža, kad radusies aromāta koncepcija, līdz smaržu pudelītes nonākšanai plauktos? Kāda ir atšķirība starp populāru zīmolu, kas tiek izplatīts visā pasaulē un nelielu uzņēmumu, kura produkcija pieejama tikai pāris veikalos? Grāmata iepriecinās visus, kuri meklē uzticamu informāciju par smaržu, ožas maņu, parfimērijas vēsturi un ražošanu. Grāmatu tulkojis autoru kolektīvs.